"Hej, jag vill byta barnmorska" menar du räcker?
Det borde det göra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Hej, jag vill byta barnmorska" menar du räcker?
Japp. Du behöver inte motivera mer än så"Hej, jag vill byta barnmorska" menar du räcker?
Jag har aldrig testat, men vad jag läst så ska man inte behöva någon formulering att man inte ska behöva förklara sig om varför man vill byta
Alltså, ärligt, förlåt om jag verkar grinig eller nonchalant, men jag orkar verkligen inte.
Man kan bara gå dit och stå ut också. Det gjorde jag med första barnet. Klickade absolut inte med min bm som dessutom efter min bf skulle byta jobb ( märktes att hon va grymt trött på sitt jobb). Jag gick dit, mätte och lyssnade på hjärtat och sen gick jag hem. Man överlever de med gör de som känns bäst för dig.
Alltså, ärligt, förlåt om jag verkar grinig eller nonchalant, men jag orkar verkligen inte.
De turas om att sköta telefonin. Precis som på Närhälsan (som de tillhör) så ringer man dit, knappar in telefonnummer och får en tid när de ringer upp igen.Man kan ringa också. Du behöver inte säga det till henne. De har väl en reception? Här kan man maila också.
När jag ville byta BM så bad jag min man fixa det.De turas om att sköta telefonin. Precis som på Närhälsan (som de tillhör) så ringer man dit, knappar in telefonnummer och får en tid när de ringer upp igen.
När började ni känna rörelser/sparkar i magen?
Började ungefär då för mig.Igår kände jag två annorlunda rörelser i magen ganska tätt, dock var det inte förrän flera timmar senare som jag reflekterade över att det kunde vara bäbisen. Är i 15+2 idag. Men kan ju lika gärna ha varit nån tarm som spökade, så jag kan inte lova att det var bäbisen haha!
När jag ville byta BM så bad jag min man fixa det.
(Bara så du vet så stalkar jag dig med, men jag försöker vara diskret )
Jag tycker du skall gnälla precis så mycket du känner för. Utan gnäll blir det inga förändringarFrågar jag maken så löser han det säkert, eller min mamma, men efter allt snack om psykolog och ångest och bla bla, så ska jag avvakta. Och ska försöka att inte gnälla så mycket. Känner mig bara lite bortglömd och ignorerad av Närhälsan ibland. Förutom av dietisten. Hon må vara virrig, men hon lyssnar och är närvarande ändå.
Det känns tryggt att du hinner stalka även här.