Hej på Er!
RUL igår (19+2) o enligt personalen såg allt bra ut..eller hon sa något om att allt hon såg ..såg bra ut (man undrar ju lite vad hon inte såg...). Har ju inte direkt känt av graviditeten än (jo..jag har mage..men ser mer fet ut än gravid) så det var verkligen skönt att veta att det rörde på sig där inne=). Misstänker att jag får mina graviditetskrämpor i andra halvlek istället.
Själv tyckte jag att bilderna från RUL var mer otydliga än vad de var på KUB - men fostret är ju större vilket väl gör det svårare att se "helheten". Dessutom vinkade o sprattlade han (är en han fick jag veta) konstant - så ingen fin bild till albumet;0). Har ni andra börjat titta på barnvagnar än? Jag skulle ju nog behöva en till normal användning..o en till stall. Har ni tips? Det börjar ju kännas att det är på allvar nu=). Lycka till alla!
Kul att RUL gick bra!
Vi införskaffade en Beemoo kombivagn då vi inte har någon vagnvana sen tidigare och bor i Luleå, så det hinner komma snö så då ville vi ha stora lufthjul.
Den var billig och nästan på halva priset för någon månad sen när vi köpte den, och jag ser att den är prissänkt nu igen.
Har testat montera ihop den och den känns bra, med mjuklift och åkpåse/vadderad vindpåse (har inte koll på vad som skiljer de två åt). Suffletten gick att fälla fram mycket.
Handtaget går att vända åt båda hållen så du kan köra med barnet mot eller från dig. Bromsar på båda hjulparen som känns stadiga.
Tyget känns bra. Hade den kostat betydligt mer hade den nog gått att vika ihop mer och tyget hade väl varit exklusivare. Det blir ett stort paket när den är hopfälld nu, men det gör inget för oss.
Om du bor någonstans med väldigt enkelt underlag alternativt behöver fälla ihop vagnen till ett litet paket så kanske Beemoon kan funka som stadig stallvagn?