*Gotlandsrusset*
Trådstartare
Åh där började illamåendet... Hade glömt v hur obehagligt det är.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vågar jag också hoppa in i tråden!
Har just gått klart vecka 12, så borde vara på...13+0?
Mitt kraftiga illamående som jag haft från dagen jag plussade har så sakta dämpats under den här veckan vilket känns bra. Vad jag klarar av att äta, den lilla mängden mat jag får i mig i taget och mycket av tröttheten består dock.
December:
3/12 - Karolajna, andra barnet
7/12 - cute_beast, första barnet
15/12 - Solvind, andra barnet
16/12 - et_flickan
Januari:
15/1 - supersonic, andra barnet
17/1 - malumbub, första barnet (tror dock att det kommer justeras till närmare 22/1)
19/1 - *gotlandsrusset* andra barnet, tredje grav. Har en son född dec -13.
Februari:
1/2 Adnoel, andra barnet
Får tyvärr stryka mig listan.. Lycka till ni andra och hoppas att vi snart får testa igen!
December:
3/12 - Karolajna, andra barnet
7/12 - cute_beast, första barnet
15/12 - Solvind, andra barnet
16/12 - et_flickan
Januari:
15/1 - supersonic, andra barnet
17/1 - malumbub, första barnet (tror dock att det kommer justeras till närmare 22/1)
19/1 - *gotlandsrusset*
Spännande med tidigt VUL, hoppas allt går bra!Har vetat i 2,5 veckor men det känns som en evighet... Är alltså bara i vecka 7. Får ett tidigt vul i nästa vecka och är supernervös inför det. Hoppas vi ser ett hjärta på vår älskling då!
Typiskt, 2 veckor är en evighet när man väntar, kan tänka mig att det bara är bittert när du inte fick göra det igår... Dock sa min BM att om man ser hjärta i vecka 10 kan man jämföra det med den gamla gränsen 12 veckor -om man ska försöka få in nåt positivt (och du är väl i vecka 10 om två veckor?!)Mitt planerade vul blev inte av idag. Detta pga trasig maskin på mvc. Inte kunde läkaren ta upp telefonen och ringa till mig så jag slapp åka dit i onödan heller så blev på uruselt humör när jag kom dit.
Nytt vul inom 2 veckor.
Illamåendet har blivit tusen gånger värre och är riktigt dålig fram till lunch. Sen går de lite bättre. Har även ont i ljumskar å de drar mest hela tiden i livmodern. Skönt dock då det inte gjorde det när jag fick missfall.
För 3 år sedan vid den här tiden skapade jag en vintertråd. Sen dess har jag tänkt: nästa blkr ett vår/sommarbarn men tji fick jag. Ödet ville annorlunda (förhoppningsvis)
Så, med en enorm skopa tur kanske denna lille krabat (garanterat en pojk) vill stanna kvar i magen och är välkommen ut :
Beräknad födsel
Januari:
19/1 - *gotlandsrusset*
Kan någon snäll moderator ändra till trådens namn till vinterföräldrar
Minns dig från Vinterföräldrar 2013 Visst fick du BF i Januari den gången också?
Håller tummar och tår att det går vägen denna gång
Ja, fast denna gången är de bf i slutet av januari och förra tråden va det 25 december kul att du minnS mig
Och ifall nån mer än jag haft det här sjukt konstiga symptomet att jag typ kräks av mitt eget hår? Alltså om jag hittar ett hårstrå t ex på soffan, så får jag på riktigt rysningar och väldigt nära till kväljningar! Går liiite bättre om det är nån annans hår. Korta hårstrån typ sambons eller sonens är inga problem.
Kontentan av detta är att mitt hår konstant är ett råttbo, då jag inte vill ta i det!
Hade lika förra graviditeten fast inte såhär illa och inte såhär länge
Det enda som funkar är när det ska tvättas. Men aldrig annars, det är vidrigt
Stämde BF för dig förra gången? Eller fick du tidigare/senare?