Ska på ultraljud för KUB på onsdag. Börjar bli lite nervös nu. Tänk om det inte finns något där inne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man fått ett friskt barn så tar man liksom för givet att nästa också ska gå smärtfritt och enkelt.
Tji fick vi, missfall nr 2 - check!
Ser liksom inget ljus längre. Känner mig gravid som tusan man de börjar exakt likadant nu som sist. Lite blod på pappret. Jag ger upp, jag orkar inte mer. Nu skiter jag i detta...
När man fått ett friskt barn så tar man liksom för givet att nästa också ska gå smärtfritt och enkelt.
Tji fick vi, missfall nr 2 - check!
Ser liksom inget ljus längre. Känner mig gravid som tusan man de börjar exakt likadant nu som sist. Lite blod på pappret. Jag ger upp, jag orkar inte mer. Nu skiter jag i detta...
Kan man be om ett tidigt VUL med hänvisning till Pergotime-behandling någon cykel innan befruktning? Jag menar, tänk om det inte bara var ett ägg som lossnade, när det nu äntligen blev ägglossning...
Orkar uppdatera lite: blödningen stannade upp nästan direkt. Känner mig fortfarande gravid men vågar inte hopppas för mycket. Läkarbesök och ultraljud på måndag.
Håller alla tummar och tår som finns för er!Orkar uppdatera lite: blödningen stannade upp nästan direkt. Känner mig fortfarande gravid men vågar inte hopppas för mycket. Läkarbesök och ultraljud på måndag.
Hoppas verkligen allt går bra, bra att ni fått tid för UL.Orkar uppdatera lite: blödningen stannade upp nästan direkt. Känner mig fortfarande gravid men vågar inte hopppas för mycket. Läkarbesök och ultraljud på måndag.
Orkar uppdatera lite: blödningen stannade upp nästan direkt. Känner mig fortfarande gravid men vågar inte hopppas för mycket. Läkarbesök och ultraljud på måndag.
Kan man be om ett tidigt VUL med hänvisning till Pergotime-behandling någon cykel innan befruktning? Jag menar, tänk om det inte bara var ett ägg som lossnade, när det nu äntligen blev ägglossning...
Det borde du väl kunna få? Om inte kanske det går att boka privat? Det gjorde jag och betalade bara landstingstaxa eftersom de var anslutna. Måste bara säga att jag är så glad för er skull, har hållt tummarna för er i den andra tråden så länge.
Hoppar in lite. Hade jag vart du hade jag ställt frågan iallafall.