Jag tror vår bebis har två typer av skratt
Ett som är lite lagom som han använder hela tiden, sedan ett där nästan hela kroppen guppar med och känns som att det kommer när något är så roligt att han inte kan hejda sig. Låter annorlunda
På tal om selar så är en Ergobaby 360 påväg hem till oss!
Hoppas den duger åt lillen, sjalen gillar han att sova i men jag tycker det är för bökigt att knyta.
Nätterna har börjat jämna ut sig nu mellan bra och dåliga nätter, nästan att vi har fler bra än dåliga (peppar peppar), åtminstone senaste veckan. Hoppas det fortsätter i denna riktningen då jag fram tills nu (snart 3 månader) bara fått någon enstaka timme sömn här och där under nätterna så det har varit riktigt gräsligt jobbigt.
Måste för övrigt skaffa ett satinörngott till bebis att lägga under huvudet i sängen.. Han har fått en kal fläck på baksidan av huvudet som troligtvis kommit från att han vrider huvudet åt alla håll ibland när han ligger ner och skaver bort håret
Han har börjat testa på nya ljud, pratar nu med mycket schhh/chhhh-ljud
Pigg och glad, vill gärna "promenera" (håller upp och stöttar honom och så flyttar han benen som att han går, Bm som sa att detta var något som skulle försvinna
) och stå/studsa och han vill helst sitta när man bär honom. Babygymmet är roligt, han är speciellt förtjust i en rosa spindel som hänger i den
Han har även börjat skoja runt när han äter, kan äta lite sedan helt plötsligt slutar han och när jag tittar ner så ligger han och tittar på mig, säger jag då något så börjar han skratta eller prata lite och sedan vänder sig för att fortsätta äta. Sen gör han samma sak igen, flera gånger