Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter skönt! Får hoppas det håller i sig, eller kanske ett mellanting. Det är inte roligt när de sover hela tiden hellerIdag har lillen sovit hela dagen Vaknat några gånger och ätit, men sen somnat om igen. Börjar undra vad som hänt med honom, han brukar ju bara sova några minuter på dagen... Om alla dagar vore såhär så förstår jag hur folk hinner laga mat, äta, duscha osv med en bebis hemma!
Låter skönt! Får hoppas det håller i sig, eller kanske ett mellanting. Det är inte roligt när de sover hela tiden heller
Min lilla är nu 7 veckor och har redan strl 68 i kläder. Strl 62 i byxor passar fortfarande, men ingen body. Denna gången går det alldeles för fort!
Och jag tycker min är stor Har har 62 nu.Låter skönt! Får hoppas det håller i sig, eller kanske ett mellanting. Det är inte roligt när de sover hela tiden heller
Min lilla är nu 7 veckor och har redan strl 68 i kläder. Strl 62 i byxor passar fortfarande, men ingen body. Denna gången går det alldeles för fort!
@Riru är inte det standardfrisyr för bebisar att ha en kal fläck?
Och jag tycker min är stor Har har 62 nu.
Annat ämne: Visst diskuterade vi tvättlappar förut? Coop Xtras är riktigt mjuka
Har du ngt Åhléns i närheten? För de har iaf förut haft sådana tvättlappar (i frotté). Jag har ett stort gäng sådana och jag tycker att de är i bättre kvalité än IKEAS.Haha det är kanske så, är inget jag tänkt på förut då jag inte träffar bebisar i vardagen, men har nu sett att makens systers bebis som är lika gammal har som ett brett streck längs bakhuvudet som är kalt, så ska väl vara nöjd så länge det bara är en fläck
Här får vi nog snart i vissa märken gå upp till 72 Speciellt HMs kläder är för smått i 68, byxor går hyfsat bra om det är bred mudd och inte resårband i midjan men bodys når inte runt så man kan knäppa där nere. Och når det runt så sitter det för tajt runt låren. Skulle gärna vilja sy egna babykläder så man får det precis som man vill ha det
Tvättlappar blir jag så trött på, slutar ändå med att jag tar bebis till handfatet och tvättar rumpan där och använder såna minihanddukar/tvättlappar i frotté som jag önskar jag hade måånga fler av. Har långt till IKEA
Har fått hem ett paket med lite saker till bebis, bland annat en Ergobaby 360. Är jag bara skev i synen eller får inte bebis någon speciellt rundad rygg i den? Jämför jag med när jag bär i sjal så ser ju ryggen nästan rak ut i Ergobaby. Blev faktiskt rätt besviken för den är ju inte direkt billig och jag har ju bara läst bra saker om den så jag tyckte ju vid beställning att det var en bra investering. Den var dock bekväm för mig och väldigt lätt att ta på och av.
Har du ngt Åhléns i närheten? För de har iaf förut haft sådana tvättlappar (i frotté). Jag har ett stort gäng sådana och jag tycker att de är i bättre kvalité än IKEAS.
Vad synd! Men jag tror faktiskt att du kan klara dig ganska länge innan det börjar fransa sig. Jag klipper ofta itu handdukar och trasor till städning och det är sällan att de fransar sig.Ne, bor i Finland och tror inte vi har Åhléns här funderar dock på att köpa stora badlakan och klippa sönder. Men har ännu ingen symaskin och man kanske bör sicksacka så det inte fransar sig.
Byxor och mössor syr man väldigt snabbt och enkelt. Bästa mössorna är de jag sytt själv, de åker inte av och hamnar i princip aldrig i ögonen! Bodysar har jag inte gett mig på än men det kommer nog för det finns ju så roliga trikåtygerHär får vi nog snart i vissa märken gå upp till 72 Speciellt HMs kläder är för smått i 68, byxor går hyfsat bra om det är bred mudd och inte resårband i midjan men bodys når inte runt så man kan knäppa där nere. Och når det runt så sitter det för tajt runt låren. Skulle gärna vilja sy egna babykläder så man får det precis som man vill ha det
Hojtar och vinkar!!!! Mönster - ja tackByxor och mössor syr man väldigt snabbt och enkelt. Bästa mössorna är de jag sytt själv, de åker inte av och hamnar i princip aldrig i ögonen! Bodysar har jag inte gett mig på än men det kommer nog för det finns ju så roliga trikåtyger
Hojta till om du vill ha mönster!
Såg nu att du inte har någon symaskin. Kan du inte låna av någon? De flesta symaskinerna står ju ändå bara och samlar damm
Vad synd! Men jag tror faktiskt att du kan klara dig ganska länge innan det börjar fransa sig. Jag klipper ofta itu handdukar och trasor till städning och det är sällan att de fransar sig.
Byxor och mössor syr man väldigt snabbt och enkelt. Bästa mössorna är de jag sytt själv, de åker inte av och hamnar i princip aldrig i ögonen! Bodysar har jag inte gett mig på än men det kommer nog för det finns ju så roliga trikåtyger
Såg nu att du inte har någon symaskin. Kan du inte låna av någon? De flesta symaskinerna står ju ändå bara och samlar damm
Nu har vi tagit 3 mån vaccinet. Ni som tagit det, hur reagerade era barn på det?
Byxor och mössor syr man väldigt snabbt och enkelt. Bästa mössorna är de jag sytt själv, de åker inte av och hamnar i princip aldrig i ögonen! Bodysar har jag inte gett mig på än men det kommer nog för det finns ju så roliga trikåtyger
Nu har vi tagit 3 mån vaccinet. Ni som tagit det, hur reagerade era barn på det?
Riktigt ömt över låren där de stuckit under ett par dagar och trött bebis som sov nästan resten av dagen. Ingen feber.Nu har vi tagit 3 mån vaccinet. Ni som tagit det, hur reagerade era barn på det?