God jul på er alla!
Livet går i 200 km/h så har inte hunnit buke på länge men nu börjar suget komma igen.
Vidar är fortfarande en glad och livlig unge som charmar de flesta. Åsikter som yttras högljutt börjar komma mer och det är lite ovant men ändå välkommet. Man behöver skinn på näsan.
Vi bråkar lite med vikten. Eller jag är inte orolig men bvc stör sig på att jag fortfarande ammar ett par ggr per dag (innan han ska vila) samt nätter och tycker vi ska ge gröt 3 ggr per dag istället. Vilket jag inte är intresserad av, han äter vid frukost och det får räcka. Han äter samma mat som oss och vi lagar så gott som alltid från grunden så ska försöka göra den lite fetare (använder alltid smör o grädde redan). Tänker att nån sked nötsmör ibland skulle kunna vara en idé, cashewnötssmör är rikt på järn med.
Min mens kom nu med, V är 10 mnd. Inte välkommet!
Och om mindre än en månad tillbringar jag min första hela vecka i Sundsvall utan min bebis
Maken har bytt tjänst på jobbet och ska numer bara jobba lör och sön (14 h/dag) och det blir nog kanon. Mycket tid med båda sina föräldrar och jag får mer avlastning hemma när jag studerar.