Åhh, lider med dig!Jaha, två timmars nattning här då ... Blir galen. Hon börjar iaf inte gråta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åhh, lider med dig!Jaha, två timmars nattning här då ... Blir galen. Hon börjar iaf inte gråta.
L och kotten verkar ganska lika Vi har lyssnat på en bibliotekarie som läste bok om djurläten en gång, då låg kotten helt stilla och lyssnade. Hemma river han i boken, kastar den, biter i den och ylar Och bada är också för kul. Men han kan mysa korta stunder om jag bär honom i famnen tex, då lägger han ibland huvudet mot mitt bröst, eller om jag pussar honom på typ käken så kan han göra mysljud och gosa tillbaka. Men det är ganska sällsyntVad tycker era bebisar om att mysa? Kan de sitta nära och stilla och uppskatta det? L gör det inte, är hon vaken är det full fart hela tiden. Skulle vilja hitta nåt sätt att varva ner på. Läsa bok hade varit jättebra tycker jag, men hon är inte intresserad av det, hon vill bara smaka på och kasta med böckerna
Bada funkar inte heller, hon plaskar vilt. Jättekul, men knappast avslappnande.
Vad köpte du för någon?Du fick mig att beställa en ringsjal @Positron Har tittat på det flera gånger men snålat ur tidigare.
Vad tycker era bebisar om att mysa? Kan de sitta nära och stilla och uppskatta det? L gör det inte, är hon vaken är det full fart hela tiden. Skulle vilja hitta nåt sätt att varva ner på. Läsa bok hade varit jättebra tycker jag, men hon är inte intresserad av det, hon vill bara smaka på och kasta med böckerna
Vad tycker era bebisar om att mysa? Kan de sitta nära och stilla och uppskatta det? L gör det inte, är hon vaken är det full fart hela tiden. Skulle vilja hitta nåt sätt att varva ner på. Läsa bok hade varit jättebra tycker jag, men hon är inte intresserad av det, hon vill bara smaka på och kasta med böckerna
M är också mysig, särskilt om man jämför med hennes bror som man får lära att mysa(typ övertala att det är skönt att bli killad på ryggen. När han väl provar så tycker han att det är så skönt att ögonen rullar bakåt)Låter som vi går emot strömmen lite här då och säger att lillan gillar mys hon är ju typ aldrig still... men när hon är nyvaken, trött eller ja ibland lite när som så gillar hon att vara i famnen, vi kan ligga i sängen och mysa också. Hon ger världens leende när man pussar henne på kinden ...och sen är hon snabb som sjutton på att ta ens glasögon (tur jag använder linser mest hela tiden) Hon trivs väldigt bra i selen också, lägger huvudet mot bröstet på en där, fast det är bara när hon är trött. Annars är det för spännande att se allt. Men hon är helt klart ett riktigt mysbarn! Sambon säger att det är mitt ”fel” för vovven är ju typ exakt likadan (min hund från början)
M är också mysig, särskilt om man jämför med hennes bror som man får lära att mysa(typ övertala att det är skönt att bli killad på ryggen. När han väl provar så tycker han att det är så skönt att ögonen rullar bakåt)
M gillar pussar och allmänt pillande. Får hon dessutom pilla med mitt hår/ansikte så är hon helnöjd
Vi har ju bosatt oss strax utanför en stad som inte tycker att landsbygdsborna behöver åka kollektivt
Jag kuskar runt med barnen rätt bra i kollektivtrafiken här, men någon längre resa (Legoland! Och fuskade och flög ) blev det inte förrän de var 3,5 respektive 6,5 faktiskt (som ensam vuxen då, hela familjen är ju en annan sak).
Du fick mig att beställa en ringsjal @Positron Har tittat på det flera gånger men snålat ur tidigare.
Vad köpte du för någon?
För att det inte är lämpligt att Unge Herrn kommer åt den på egen hand med tanke på våra stackars hundar och Fasantuppen GregerVarför just i garderoben?
Jag kan tänka mig det, aj! (våra kettlebells dubblerar också som dörrstoppar )
Oftast är hon snäll med mitt hår numera. Men hon drar min man i hans skägg/brösthår så hårt att han ofta stormar ut ur rummet för att inte säga nåt dumtHaha, här vill lillan också pilla i ansiktet eller håret... eller ja, håret är mer dra i tycker jag