Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad kul att det börjar komma lite mer bebisar i denna tråden med! Det känns helt plötsligt mer verkligt att jag snart ska ha en
Eller ja, hyffsat snart.. Det är ju två evighetslånga månader dit!
Frågade mannen var vi varit igår för det känndes som att vi inte hade varit hemma hela kvällen.
Jodå, mycket riktigt, jag hade varit bortbjuden igår. Men tillsammans med en kompis. Sambon hade inte varit med. Det tog ett tag innan det kopplade vad som hänt under gårdagen. Hade jag inte varit gravid så hade jag trott att jag supit bort alla hjärncellerna igår. Det är inte första gången jag inte får ihop händelser i skallen. Virrig är jag i vanliga fall men nu är det fanimej katastrof där uppe.
haha, sån var jag med! hade verkligen noll koll på vad jag hade gjort under dagen eller under veckan, ibland var det nästan skrämmande hur väck i huvet man var..
Hästmänniskan Min gamla stallägare sa samma.. "hade en häst och den var skadad. Köpte en till för att få något att rida men sen blev den också skadad"...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.