Sv: Vinter 09-10 mammor del 2, den spännande uppföljningen...
Här stånkas och suckas det massor hela dagarna, men inte för det är magknip utan det är så jobbigt att bli stor och det är så jobbigt när någon petar på en när man sover!
Så fort jag rör mig stånkas det "mamma ligg still jag sover och har det bekvämt" precis som när hon låg i magen, la jag mig bekvämt så kicka hon på mig tills jag vände mig så hon hade de bra, sen att jag låg som en jag vet inte vad de brydde inte hon sig om.
Vet inte om jag skrivit det här, men igår var jag ner och handlade och träffade där en kompis. Frågade henne om hon såg katten som satt och frös vid entren. Hon såg ut som ett frågetecken men jag menade ju hunden!
Sen köpte vi tomater, kollade priset och frågade vad hon köpte för potatis till sin sallad.
Hon sa att jag nog ammar för mycket
Sen fick jag be henne kolla i min korg så jag köpt allt man har i en sallad för jag blev helt senil och glömde bort vad man har i. Korkad som jag var skrev jag ju ingen lista innan jag åkte
Nu ska jag och Tilde gå och sova, men jag blev skitpigg för jag åt nyss en chokladfondant