bettysmatte
Trådstartare
Efter mitt senaste kappfiasko på Tradera har jag insett att jag måste prova om jag ska köpa en vintagekappa. Men finns det några riktigt välsorterade butiker i den södra delen av landet? Någon som har tips ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sy en som passar dig perfekt??Efter mitt senaste kappfiasko på Tradera har jag insett att jag måste prova om jag ska köpa en vintagekappa. Men finns det några riktigt välsorterade butiker i den södra delen av landet? Någon som har tips ?
Nä, då har den ju ingen historia... !! Jag vill att den ska vara gammal.Sy en som passar dig perfekt??
En svart ullkappa. Så gammal som möjligt, dvs gärna 30-40-tal. Som den kappan som jag tyvärr fick skicka tillbaka.Vad är du ute efter?
Ullkappor är underbara. Jag har själv en röd ullkappa i A-linjeform som jag köpte i en vintagebutik i Budapest. Den är bättre än någon nyproducerad dito någonsin kan varaEn svart ullkappa. Så gammal som möjligt, dvs gärna 30-40-tal. Som den kappan som jag tyvärr fick skicka tillbaka.
De hade tyvärr ingen...Torget 11 i Åhus. Vet dock inte hur mycket kappor de har då jag inte varit där sen i somras men du kan säkert kontakta dem och fråga.