Vinslövstråden.

Narcissa

Trådstartare
Vem ska dit då? Vad ska ni rida?

Jag ska dit och rida 90-klassen där. Jag bangade 100-klassen för jag gillar inte palissaden nere i svängen.:o

Sv: Vinslövstråden.

Åhh jag gillar vinslövs bana.

Blir inget Fälttävlan för mig detta år då magen är för stor för säkerhetsvästen (bäbis som växer)...

Men nästa år då kommer jag och Hugo igen!:) Hälsa Vinslöv så gott ifrån oss är ni snälla.

ta två när ni ändå är igång, man har ju blivit en storätare:)

Lycka till allihop! Glöm inte ha med er fotografer som tar massa fina bilder som vi kan få se sen efteråt:banana:

Jag skall också dit och förhoppningsvis så åker den jag vill rida med denna gången :D

:love: *sorry* kunde inte låta bli
STILL0079-1.jpg

fast den andre gjorde ju inte bort sig direkt så han få nog en ny chans

Senast ändrad:

Jag skulle behövt åka med Barcelona egentligen , hon måste gå en tävling till innan * i gärds men på söndag tävlar jag på annan plats så det får väl bli sydslätten över 2 dgr, varför lägger man det över 2 dgr ? Alla bor inte i skåne :mad:

Klart att du ska till sydslätten. ;)
Du måste peppa mig som ska debutera lätt där.

Det är lättare för arrangören och det blir mindre vänta för hästarna är det resonemanget de använder för att köra det över två dagar.

sydslätten över 2 dgr, varför lägger man det över 2 dgr ? Alla bor inte i skåne :mad:

Platsen ligger ju så avlägset också så man blir trött.:devil: Vi har 1,5 timme dit och bor i Skåne. Små vägar som knappt är farbara. :angel:
Att då behöva köra dubbelt innebär att det kostar dubbelt i bränsle + att stackars hästarna får åka släp en massa istället för att stå och ha det bra. :eek:
Fast terrängen är fin där. :)

Vem ska dit då? Vad ska ni rida?

Jag ska dit och rida 90-klassen där. Jag bangade 100-klassen för jag gillar inte palissaden nere i svängen.:o

Vi ska dit. :idea:
Hanna ska rida sin kompis häst (90), sin egen unghäst (90) och sin nya häst (100). Lillasyster ska rida sin i 100.

Så det blir tufft för hästskötaren. :idea:

Liknande trådar

Gnägg ...firar 100 år i sommar! Nån som ska dit, eller har varit på det tidigare? :)
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Milene
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
681
Senast: Badger
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
1 193
Senast: Ajda
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 462
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Liten fodertunna?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈