Vinröd kavaj ?

Sv: Vinröd kavaj ?

Absolut!

Man har den utrustning man har, har råd med och trivs i. Det viktigaste tycker jag iaf att man själv och hästen är "hela och rena". Sen om kavajen är röd eller brun spelar ingen roll, om du känner dig fin och bekväm så kommer det att synas. :)

Tack :bow:
Jo jag tycker själv att den är fin men är tveksam hur det ser ut med en marinblå hatt till :confused:

Jag tycker absolut att man ska ha andra färger än de vanliga om man trivs i det, så länge det inte är helt felmatchat brukar det bli snyggt. Det behöver ju inte heller vara en nackdel att sticka ut ur mängden, ett dressyrekipage ska väl dra till sig blickarna ;)

Tack :bow:
Jo jag tycker själv att den är fin men är tveksam hur det ser ut med en marinblå hatt till :confused:

Varför ska du ha hatt till den alls? Hatt har man väl till frack och annars hjälm eller vad är det jag har missat?

Annars så är kavajen jättesnygg och kul med någon som vågar ha annat än svart eller marin på dressyrtävling.

Varför ska du ha hatt till den alls? Hatt har man väl till frack och annars hjälm eller vad är det jag har missat?

Annars så är kavajen jättesnygg och kul med någon som vågar ha annat än svart eller marin på dressyrtävling.

Nope, fom Msv så får man ha hatt och då brukar man tävla i kavaj, det är först i svåra klasser som man brukar ha frack oxå.

Jag har inte invigt kavajen än, får se om jag vågar :o

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 592
Senast: Pratsch
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter...
2
Svar
34
· Visningar
4 462
Senast: Nevermind
·
Hästvård Hej! För er som följt min tråd "Problem att rida ut" vet att jag under hösten haft stora bekymmer med min 26 år gammla ponny. Han har...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 709
Senast: Soffan74
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar