Vinnande fyrspannet från Globen...

Arabizar

Trådstartare
blev kär i den lilla skimmeln från Schweiz i går (Söndag)
den bar munkorg och verkade ha en massa fighting spirit...finns det någon här som vet var det är för ras i skimmeln? *nyfiken*
Foto-LWOOTOOV.jpg

Foto-NGC8PNGK.jpg

Sv: Vinnande fyrspannet från Globen...

Påminner om några av lipizzaner hästarna som bor i samma stall som min lilla, men jag har ingen aning!

den tanken slog mig, men vill ju veta;) tyckte också den påminde om en kraftigare Arab... var väl därför jag fastnade:D

Jag tyckte att det var så kul att se att det var sån skillnad på dem, tänkte på alla inklusive mig som funderat hur stor skillnad det kan vara i höjden på par. För han var ju mycket mindre än de andra :)

Jag tyckte väl att den liknande en häst som jag red mycket i sommar. Lipizzaner hästen används ju en hel del till körning också.

Man tackar! :bow: själv gjorde jag ett försök med google innan jag startade tråden men hittade inget:o

Fin som bara den var den lilla skimmeln och såg ut att vara full i fan:love::D

Liknande trådar

Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 195
Senast: Anna-Bella
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 144
Senast: KesoNeso
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 508
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 207
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?