För det första tycker jag att det är FÖR mycket pengar att vinna. Man blir en sådan enorm måltavla för organsierad brottslighet mm. En tiondel hade räckt gott och väl.
Meeeen eftersom du ändå frågar, och eftersom jag har lagt FÖR mycket tid för att tänka på detta scenario:
- Startat ett företag med en enda anställd; en vän som brukar passa vår hund. Sen hade hennes enda arbetsbeskrivning varit att gosa med hundarna när jag åker på en lyxresa då och då. Hade också kunnat tänka mig att köpa ett bra hus till henne som hon och hennes hundar hade kunnat bo i. Nödvändig tjänstebostad, så att säga. Och ja, jag och vännen har pratat igenom detta scenario och hon är 100 % med på tåget
- Säkerställt att närmsta familj (föräldrar, syskon) har det gött (avbetalda lån osv, om de hade velat då. Men jag hade velat ge dem möjligheten att ta emot det).
- Skänkt en stor summa pengar (antagligen mer än hälften, för vem tusan behöver så himla mycket pengar) till olika organisationer som jobba med att hjälpa utsatta djur.
- Köpt "drömhuset", samt en övernattningslägenhet i stan, en lägenhet i London, och ett hus i södra Frankrike eller norra Italien. Då har jag bra utgångspunkter för att utforska världen och leva gött.
Sen hade jag antagligen sagt upp mig, börjat med hästar igen (gärna mer träning och tävling) och antagligen haft alldeles för många hundar.
Jag ÄLSKAR vardagslyx i form av bra mat, dryck, fina hotell, bra resor osv så jag hade väl klämt in mer av den varan också. Önskar att jag vore så modest som flera av er andra i tråden, men tyvärr är jag alldeles för förtjust i champagne för att kunna vara det.