Vill se era chihuahua

lakrits

Trådstartare
Kan ni inte sätta in bilder på era "vavvor"?

Jag har sökt men inte fått upp något resultat...

Jag är inne på att skaffa mig en sådan i framtiden och har läst på lite grann om dom osv. för att förbereda mig men vill nu se era små under.

Nej..jag är ingen sådan som vill ha dom för att klä ut och ha i väska...bäst att skriva det.
Har en liten hundras nu och har även provat stora men det är de små som passar mig och mitt liv bäst.

Sv: Vill se era chihuahua

Nu får du några bilder:)

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_20/11770000-11779999/640x480/11772809.jpg

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_20/11770000-11779999/640x480/11772812.jpg

http://archive.pixbox.se/arkivet/synligt_20/11770000-11779999/640x480/11772810.jpg

11772813.jpg

11772814.jpg

Glömde att skriva att om du har några frågor så är det bara att fråga:)

Här är Lilla My (heter något jobbigt i stamtavlan, så jag orkar inte skriva det), och hon brukar jag vara hundvakt åt ibland!

Birk 50 kilo, My under 1 kilo
CIMG3156.jpg

CIMG3165.jpg

Sambon och Lilla My
CIMG3158.jpg

Hon är helt omöjlig att ta kort på, är som en raket! Fast hon är ju iofs bara 13 veckor, så hon får vara vild

Här är min lilla skrutta:

På promenad i skogen
normal_Staceyv%C3%A4rmlandapr07.jpg

Leker med en pinne på gräsmattan
staceywithstick1.jpg

Tränar agility
normal_img_024.jpg

normal_img_020.jpg

Vilar i mattes knä efter träningen
normal_img_013.jpg

Är inte vavva-ägaren rädd att Birk ska trampa på den lilla?

Har sett chihuahuauppfödare som vägrar sälja till såna som tänker ha hunden med större hundar.. Själv är jag inte lika sjåpig då lejonet lekte med labbar, goldens & en vavva när hon va mindre.. DEN vavvan hade nemas problemas att leka med giganterna :D

Nej, inte det minsta. :) Han är mega försiktig med henne. De har själv en lite större blandras hemma, så hon har nog lärt sig att hålla sig borta! :D

Han blir nästan generad när hon springer fram och ska busa med honom, han vet inte rikigt vad han ska göra, och brukar titta på mig med lite panik i blicken! ;)

Haha.......ja du..hmm ;)

Nä..så här var det:
Jag undrade om det är svårt att få tag på black and tan färgade korthåriga?
Jag vill inte ha en cremefärgad....

Sen är det så här att det har hänt lite sen jag skrev tråden...jag har blivit kär...men troligtvis i en blandras...och ev. med chihuahua.

Jag lade in kort men ångrade mig...men trots det...kanske ni kunniga inom chihuahua kan se om det är det i henne...?

Nä, black & tan är inte värre att få tag på än några andra färger. Förutom helvit då! Hade jag helvita valpar hade man kunnat sälja dem för hur mycket som helst egentligen. Men det är sällan man får några.
Jag stod i kö på en helvit tik hos en uppfödare på Irland. Hon ringde och sa att hon hade fått en, men att en kund från Japan hade bjudit 6000 euro för den. Då var jag tvungen att ge mej, de pengarna lägger jag inte på en hund bara för att den är helvit. Men som sagt, det är sällan de är helvita.

Sätt in en bild på henne så får vi se vad vi kan göra!

Leker med en pinne på gräsmattan
staceywithstick1.jpg

Den här bilden är ju helt underbar!
Hon ser så nöjd ut!
Jag kan bara inte titta mig mätt på henne.:love:

Aldrig! Skulle inte sälja henne om jag så fick 10 miljoner för henne.
Och jag är bra på att sälja saker, så hade det varit någonting annat hade jag sålt det. Men inte min lilla Stacey. :love: Hon är bäst i hela världen.

Klona henne skrev jag ju.:)

/Lilljessicah som är en aning rädd över att en chihuahua skulle bli aningen "överkörd" av alla vilddjur här hemma.:smirk:

Liknande trådar

Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 234
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 799
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025