Vill också ha en Hööks-butik i närheten!!

Chlo

Trådstartare
De slår upp den ena efter den andra Hööks-butiken, men inte i Småland. Kanske beror det på att vi har Börjes, men jag är övertygad om att väldigt många skulle handla även i en Hööksbutik och att många redan gör det på postorder.

Lotta

Dom borde ju öppna där nere snart osså tycker man...? Det finns ju tom ett Hööks här uppe, i Sundsvall. Men som sagt, ni har ju Börjes o det finns ju bara en i hela Sverige... :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
25
· Visningar
2 210
Senast: vilde
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 614
Senast: Thaliaste
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 921
Senast: ildiko
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 368

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• "Överlevnadsskuld" efter varsel
  • Tvillingar!?
  • Mens

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat