Mjuff
Trådstartare
Min katt är blockhalt på höger fram. Vi vet inte vad som har hänt, men för tre dagar sedan så kom hon in på kvällen och var skadad. Hon är svullen från tassen och upp till "armbågen". Inga ytliga skador. Det enda jag kan se är att det verkar ha blött lite vid den klon som sitter högst upp, om ni förstår vad jag menar. Där reagerar hon mest när man trycker. Klon sitter dock kvar, så jag ser inte vad det är som är skadat.
Svullnaden har blivit bättre, och hon reagerar inte alls lite mycket på beröring av tassen nu som första kvällen. Men hon vill ändå inte stödja på benet alls, och hoppar fortfarande omkring på tre ben.
Självklart tar vi henne till veterinär om det inte blir bättre snart. Men jag vill ändå vända mig till er kloka Bukefalister för råd och tips. Någon som känner igen symptomen och vet vad det kan vara?
Tack på förhand!
Svullnaden har blivit bättre, och hon reagerar inte alls lite mycket på beröring av tassen nu som första kvällen. Men hon vill ändå inte stödja på benet alls, och hoppar fortfarande omkring på tre ben.
Självklart tar vi henne till veterinär om det inte blir bättre snart. Men jag vill ändå vända mig till er kloka Bukefalister för råd och tips. Någon som känner igen symptomen och vet vad det kan vara?
Tack på förhand!