R
Raderad medlem 6459
Jag har gått runt och känt mig extra gollumig och glåmig de senaste dagarna och kom då på tanken att jag faktiskt skulle kunna färga håret eller nåt för att få känna mig lite extra piffig. Men vad för nyans ska jag köra på? Jag har tänkt mig nån form av ljusare guldaktig/gyllene färg men så slog det mig att det kanske är den färgen jag har redan? Ska jag köra på det ändå så att den blir förstärkt eller ska jag göra nåt annat?
Ska jag färga eller slinga eller vad gör man? Tona? Jag vet ingenting känner jag.
Det enda jag vet är:
Jag vill ha ljusare än jag har nu, inte mörkare. Och absolut inget rödaktigt.
Inget galet!
Utväxten får inte bli för stor skillnad mot färgen jag färgar.
Alltså inget tokigt, bara fräsch och upphottat.
Hårfärg nu:
(jag till höger )
Hittade även denna (snorfula, ber om ursäkt för det) bilden där min hårfärg ser mörkare ut:
tror dock det beror på ljuset i rummet, och att de andra bilderna är mer korrekta.
hjälp mig tjejer, jag är helt lost på sånt här! Ska färga hos frissan i såna fall men vill ha en idé om vad jag vill när jag går dit.
Ska jag färga eller slinga eller vad gör man? Tona? Jag vet ingenting känner jag.
Det enda jag vet är:
Jag vill ha ljusare än jag har nu, inte mörkare. Och absolut inget rödaktigt.
Inget galet!
Utväxten får inte bli för stor skillnad mot färgen jag färgar.
Alltså inget tokigt, bara fräsch och upphottat.
Hårfärg nu:
(jag till höger )
Hittade även denna (snorfula, ber om ursäkt för det) bilden där min hårfärg ser mörkare ut:
tror dock det beror på ljuset i rummet, och att de andra bilderna är mer korrekta.
hjälp mig tjejer, jag är helt lost på sånt här! Ska färga hos frissan i såna fall men vill ha en idé om vad jag vill när jag går dit.