Vill djuren något?

G

Grim

Jag har vid två tillfällen ganska tätt sett kronhjortar vid ett ställe som har en viss betydelse för mig. Kan vara slumpen, men kan det finnas någon betydelse i det?

Vet att det fanns en tråd som något sånt här men med en massa andra djur men jag hittar den inte längre.

Ni som skakar på huvudet och tänker åh vilken flummig jä*el. Tänk det gärna men snälla pajja inte tråden, eller starta en egen om flummiga funderingar...

Sv: Vill djuren något?

Menar du att hjortarna skulle ha nägon symbolisk betydelse, vara någon typ av omen alltså?

Precis så, därför jag la den på senior men den blev flyttad...

Dom stod på två olika åkrar på olika sidor om ett hus jag verkligen skulle vilja bo i.

Flytta dit!:angel: nää, de kanske är att ta i men ha dom stått där på samma ställe 2 gånger sa du? om du kanske funderat på att flytta till det huset, så kanske du kan se de som ett "tecken" på att du borde göra de:) Men gör inget förhastat bara! de kan ju faktiskt bara vara en slump med.:o

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 638
Senast: Enya
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 591
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 511
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama