Vill dela med mig av en fuling

Michellan95

Trådstartare
Satt och tittade genom bilder på vår dator och hittade den här gamla bilden på min buse (alt. gangster):

Han är ca 10 månader på bilden och nu så blir han 3 år nästa vecka :love: Jag har verkligen glömt hur busig han var när han var liten. Jag saknar kattungeåret! :cry:

Nuförtiden är han mest så här:

Sv: Vill dela med mig av en fuling

Ja alltså såna här :laugh::

view.php

view.php

Satt och tittade genom bilder på vår dator och hittade den här gamla bilden på min buse (alt. gangster):

Han är ca 10 månader på bilden och nu så blir han 3 år nästa vecka :love: Jag har verkligen glömt hur busig han var när han var liten. Jag saknar kattungeåret! :cry:

Nuförtiden är han mest så här:

Söt katt:love:
Men vadå saknar kattunge året?
Busar han inte så längre?
Det gör ju t.om vår gammelkatt, hm tror han är 13 nu, fast jag brukar säga åt honom att lugna sig och tänka på sin atros:o

Haha min feta katt är inte fet, han är stor så det finns inte så mycket att banta på honom ;) det är vinkeln som är osmickrande faktiskt :D

TinyWiny:
Nej sedan han blev utekatt för ett år sedan så har han ingen energi att busa inomhus ;) möjligen att han jagar en boll en gång i halvåret heller förösker äta upp vår innekatt :p

Liknande trådar

Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
779
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 969
Senast: Enya
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 383
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 388

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka