Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Satt och tittade genom bilder på vår dator och hittade den här gamla bilden på min buse (alt. gangster):
Han är ca 10 månader på bilden och nu så blir han 3 år nästa vecka Jag har verkligen glömt hur busig han var när han var liten. Jag saknar kattungeåret!
Satt och tittade genom bilder på vår dator och hittade den här gamla bilden på min buse (alt. gangster):
Han är ca 10 månader på bilden och nu så blir han 3 år nästa vecka Jag har verkligen glömt hur busig han var när han var liten. Jag saknar kattungeåret!
Söt katt
Men vadå saknar kattunge året?
Busar han inte så längre?
Det gör ju t.om vår gammelkatt, hm tror han är 13 nu, fast jag brukar säga åt honom att lugna sig och tänka på sin atros
Haha min feta katt är inte fet, han är stor så det finns inte så mycket att banta på honom det är vinkeln som är osmickrande faktiskt
TinyWiny:
Nej sedan han blev utekatt för ett år sedan så har han ingen energi att busa inomhus möjligen att han jagar en boll en gång i halvåret heller förösker äta upp vår innekatt
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundavel & Ras Det finns ingen tydlig gräns i form av något mått, det handlar ju om en helhet på skallen så som längd på nos, bredd på skallen, grunda...
Hästmänniskan Jag tycker att jag är för lång för b-ponny oavsett vikt. Blir obalanserat för ponnyn när man är så lång. Vikten spelar inte så stor roll...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.