Vill börja med galopp!

MalinAndersson

Trådstartare
Jag är en tjej på 17 år. Jag har ridit dressyr hela mitt liv och tycker det är jätte roligt. Men Har länge velat börja med galopp. Och i framtiden bli jocky! Är verkligen jätte intresserad och tycker att det verkar vara jätte roligt! Nu har jag äntligen tänkt att ta tag i saken.

Men nu är det så att jag vet inte vart man ska vända sig och vart man ska börja? Någon som kan hjälpa mig med detta?

Väldigt tacksam för all hjälp jag kan få! :)

Sv: Vill börja med galopp!

Klokt val! Det finns många trådar här som ger dig svar på det, beror lite på var du bor. Om du inte bor i Malmö, Göteborg eller Stockholm är det knepigare men inte omöjligt.

Börja med att kolla på Ung Galopp, där hittar du massor av information.

Välkommen!:D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
495
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
1 948
Senast: Edla
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 081
Senast: Edla
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
6 926
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka