Vilket träd?

bettysmatte

Trådstartare
Någon som med säkerhet kan tala om för mig vad det här är för träd? Cirka en meter högt. Växer i hästhagen. Det får gärna stå kvar om det inte är giftigt, men efter att ha jagat korsört, brakved, osv hela sommaren förväntar jag mig nästan att också detta är något som är farligt för mina hästar... :grin:
20240824_095736.jpg
 
Kanske. Men mitt träd har aldrig fått några bär. I sådana fall skulle det ju vara samma som de andra brakvedsträden som jag har sågat ner. Men de FÅR ju bär och växer mycket snabbare.
Min buske har aldrig blommat (än). Frågan är hur gamla de behöver vara för att få blommor och bär.
 

Liknande trådar

  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
0
· Visningar
317
Senast: cassiopeja
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 179
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 590
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 710
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur är processen
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp