Vilket toapapper (eller valfri förbrukningsartikel) är egentligen billigast?

ICA Skona 2-lags är mycket papper på rullen, jag upplever att det är drygt. Förpackningen är bara 4 rullar, vilket ju är lite opraktiskt.

*svarar alla i samma*

Tack för svaren, allihop!
Jo, jag kollar på kilopriset, men det jag menar är det som några stycken var inne på, att det är kanske billigast i inköp just vid köptillfället, men sen är det papperet så tunt/så få lager att det ändå tar slut direkt, så då hade man kanske tjänat på att lägga till en liten summa extra och så räcker det längre istället?

Verkar bli Serla och Ica Skona som ligger i topp då kanske? Och så kolla på rullarna hur hårt de är packade...

Eller så gör jag som sdman säger o snor papper ;) eller blueberry, ja kissa i duschen kan man ju göra, men jag delar boende med tre tjejer till o vi turas om o köpa förbrukningsartiklar, hade det bara varit jag själv hade det vart en annan sak ;)

//r

Jag köper alltid både toa- och hushållspapper på de riktigt stora rullarna. De brukar ligga 4 toarullar eller 2 hushållsrullar i en förpackning. Tycker att det känns som om det är mest ekonomiskt. Fyra av de stora toarullarna räcker jättelänge för två personer.

Liknande trådar

Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 134
Senast: Myrten
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 115
Senast: lundsbo
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 915
Träning Ännu en av mina 'hur skulle ni gjort' trådar. Men snart är det dags för ett nytt återbesök för lilla Fröken Fräken, och 'som vanligt'...
2
Svar
23
· Visningar
1 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka