Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilket toapapper (eller valfri förbrukningsartikel) är egentligen billigast?
Tack för svaren, allihop!
Jo, jag kollar på kilopriset, men det jag menar är det som några stycken var inne på, att det är kanske billigast i inköp just vid köptillfället, men sen är det papperet så tunt/så få lager att det ändå tar slut direkt, så då hade man kanske tjänat på att lägga till en liten summa extra och så räcker det längre istället?
Verkar bli Serla och Ica Skona som ligger i topp då kanske? Och så kolla på rullarna hur hårt de är packade...
Eller så gör jag som sdman säger o snor papper eller blueberry, ja kissa i duschen kan man ju göra, men jag delar boende med tre tjejer till o vi turas om o köpa förbrukningsartiklar, hade det bara varit jag själv hade det vart en annan sak
Jag köper alltid både toa- och hushållspapper på de riktigt stora rullarna. De brukar ligga 4 toarullar eller 2 hushållsrullar i en förpackning. Tycker att det känns som om det är mest ekonomiskt. Fyra av de stora toarullarna räcker jättelänge för två personer.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.