Vilket märke?

Rie

Trådstartare
Eller tillverkare - någon som vet?
Har ju en del ärva prylar som jag tänker sälja - om jag får kläm på var de kommer ifrån osv...
Inte lätta alla gånger. På en del syns det ju klart och tydligt medan det på andra är svårare , där märkena inte finns kvar.
Hur letar man på nätet när man bara har bild?

Någon som känner igen skålen och fatet?

Bifogade filer

• Skå och fat.webp
    Skå och fat.webp
    91 KB · Visningar: 48
Eller tillverkare - någon som vet?
Har ju en del ärva prylar som jag tänker sälja - om jag får kläm på var de kommer ifrån osv...
Inte lätta alla gånger. På en del syns det ju klart och tydligt medan det på andra är svårare , där märkena inte finns kvar.
Hur letar man på nätet när man bara har bild?

Någon som känner igen skålen och fatet?
Vet inte om jag tycker att skålen är så lik, men fatet tyckte jag var lite likt :)
https://www.tradera.com/item/200709...ern-walther-liebenstern-walther-glas-tyskland
Jag bildgooglade, detta var typ första förslaget :)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 595
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 042
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar