Vilket fall tänker jag på?

Jaulgreis

Trådstartare
Hjälp buke!

För några år sedan så mördades en ung kvinna i norra(?) Sverige, hon skulle gifta sig bara veckor efter hon dog. Tror de hittade kroppen i skogen. Fästmannen var märklig, och han försvann ett tag men hittades i skogen (tror han påstod att han hade blivit kidnappad?). Var MYCKET om det i media, Leif gw Persson hävdade hela tiden att fästmannen var skyldig.
Kommer inte riktigt ihåg hur det slutade och skulle gärna vilja läsa på lite hur det gick, men vilket fall är det jag tänker på?

Hjälp buke!

För några år sedan så mördades en ung kvinna i norra(?) Sverige, hon skulle gifta sig bara veckor efter hon dog. Tror de hittade kroppen i skogen. Fästmannen var märklig, och han försvann ett tag men hittades i skogen (tror han påstod att han hade blivit kidnappad?). Var MYCKET om det i media, Leif gw Persson hävdade hela tiden att fästmannen var skyldig.
Kommer inte riktigt ihåg hur det slutade och skulle gärna vilja läsa på lite hur det gick, men vilket fall är det jag tänker på?
Det finns en jättebra radiodokumentär av SR om detta fall.

Som de andra skriver: Linda Chen och Mats Alm. Jag plöjde hela FUPen när det var aktuellt och det är verkligen ett intressant, men fruktansvärt sorgligt, fall.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 196
Senast: Yrsel
·
Gravid - 1år I veckan fick jag reda på att jag är oplanerat gravid. Jag slåss med mina känslor och håller på att gå sönder. Sambon är på jobbresa så...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
22 080
Senast: Marty
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama