Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Håller med övriga, prova ett mindre bett, 11,5 kanske, ett lite smalare tredelat och se hur det funkar. Annars kanske en pelhamstång fungerar de gånger då du behöver ha bättre kontroll över framändan - jag har ingen erfarenhet alls av sådana men till vardags tycker jag helt klart att tredelade smala bett är trevligast.
Hej!
Måste bara höra med er här lite om det är någon som har erfarenhet av bett som även trycker på nosryggen vid tygeltag, så kallat kombinationsbett. Har en häst som är mycket stark vid hoppning och hade funderingar på att pröva ett sådant så man slipper ta allt i munnen. Då hon är en känslig dam tänkte jag ha ett "vanligt" gummi bett i munnen och sedan trycket mot nosen. Är det någon som har någon erfarenhet av dessa bett???
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.