Vilket är det bästa?

O

Osis

vad är det mest användbaraste och prisvärda ni har köpt till era hästar? :bump:
//Mari

Min fårskinnsfäll tror jag.. den är underbart skön o den använder jag varje dag o den kosta bara 250 kr. :love:

täcke och grimskaft.( ser jävligt ut nu efter många år,men dom funkar ennu)

ett regntäcke som jag köpte från börjes för flera år sedan. passar bägge hästarna och har hållt torrt i alla väder! har blivit en liten repa på svansflärpen (vad heter det??) men det var lättlagat.

Stallet kommer på ohotad förstaplats. :)

Protec senskydd från Börjes för strax över hundralappen, snart 7 år gamla.

Torsion standard. Inget krångel med urvuxen sadel längre.

Har tre toppen täcke :banana: :banana:var av ett termomaster och ett med nått fint märke som jag inte kommer på nu...
Inget av det var speciellt dyrt... :bump:
när alla andras är genomblöta och lukar pyton och min snustorra och fräscha..ibland har man tur :) de täckerna haar mer eller mindre hoppat på mig, så det är bara slumpen..

Det är mycket... Men det senaste är min tömkörningsgjord som har många ringar där jag kan fästa tömmen. Den är suverän nu när jag inte rider mitt dräktiga sto. :bow:

Ett träns jag köpte på Globen -01 för 50 kronor, hur fint som helst, använt dagligen i ur och skur, fortfarande jättefint.

ländtäcke från bucas!!
haft i snart 5 år helt och håller tätt!!
helt klart värt sina pengar!

Lagt ned ca 50 000:- på ett eget stall (helt värt det!), samt en Appaloosa Golden Star-sadel för 11 000:-.
//Z

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Jag behöver tillsätta mangan, koppar och zink till min Foderstat. Vet ni någon mineralblandning som innehåller hög andel av dessa...
2
Svar
32
· Visningar
1 044
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Har insett att jag behöver en ny håltång, den gamla gör knappt hål längre😏Men vilken är den bästa egentligen? Vore tacksamt med lite...
Svar
12
· Visningar
393
Senast: ptr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur