vilket är bäst?

CallMeAce

Trådstartare
av det billigare fodret som whiskas, mjau och allt va det heter? jag menar näringsmässigt.
har gett royal canin helt och hållet innan men tänkte att man kanske kan blanda ut det fodret med någon billigare variant också för att spara på pengarna.
har kommit in i en period av lite mer pengabrist än innan och vill helst inte ge enbart av de här allra dyraste fodrena. :o :)

Sv: vilket är bäst?

Whiskas, Friskies och dom där skulle jag inte ge mina katter. Nog för att få torrfoder är ultimata, men dom är väl så dåliga man kan bli i princip.
Jag märkte när jag gav mina Friskies att dom åt mycket mer, så det blev inte så mycket billigare.

Mjau! och Icas egna (endast "färs" dom andra inehåller socker), kolla
innehållsförtekningen, står kött först?
-torrfoder går bort,inehåller för mkt spannmål..det äter mina hästar, inte mina katter..:cool:

Fast sockret är typ 0,02% så om katten gillar med géle bäst så spelar det ingen roll.
Det är i alla fall viktigt att undvika maten med spannmål.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 633
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
19 629
Senast: sorbifolia
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 364
Katthälsa Hej Ja, nu var det nog dags för en kattmat sort igen! :down: Har 2 kastrerade hankatter, innekatter som blir 4 år i år, de äter i...
Svar
7
· Visningar
2 328
Senast: nilie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Oseriös avel 2023