Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lady_A skrev:Men tror du verkligen att en cocker kan passa??? Orkar de springa bredvid hästen och nöjer de sig med den aktivering jag skrivit att jag har tid med???
Lady_A skrev:ÖNSKEMÅL:
Inte för liten (minst cockerzize) men inte så stor att jag måste köpa kombi...
Hög arbetsmotivation och mycket will-to-please men inte för högt aktivitetsbehov
Lätt att ha lös så hon kan springa bredvid hästen när jag rider
Pälsen slelar ingen roll men får gärna vara lång mjuk och lockig då jag gillar att pyssla med pälsvård....
Gilla folk och andra hundar och vara lätt att ha med överallt
Lady_A skrev:Hmm berätta gärna mer om rasen!
Hur ska pälsen skötas??
Kan man ha längre päls så de inte ser så krulliga ut???
Passar säkert utmärkt för agility (har ju inte hunnit börja med det än då min tös är för ung), men vad jag sett och förstått av henne är det nåt som kommer passa. Spårning är som sagt en annan sak att köra och lydnad såklart.Hjärgympan hade jag tänkt skulle bli lite mera aktiv träning tex agility, apport, lydnad på helgerna (1-3h) samt lite kortare pass med tricks och vardagslydnad ngra kvällar i veckan...
Lady_A skrev:Rödtotten på din användarbild är så juvligt vacker!!! Det råkar inte va en tik som ska få valpar nästa sommar??? *le*
Den klarade inte mina krav, tex vallhund ripjakt!Lilja_89 skrev:Jag gjorde en kul grej på internet en gång. Gå in på www.canis.no och klicka på rasväljaren så får du frågor om hur din hund ska vara. Nu behöver man ju inte tro på det som står där men det är kul att se sitt resultat och det kanske kommer upp någon hund du aldrig tänkt på! Du kanske får något bra tips? Kika, det är kul!
Lilja_89 skrev:Jag gjorde en kul grej på internet en gång. Gå in på www.canis.no och klicka på rasväljaren så får du frågor om hur din hund ska vara. Nu behöver man ju inte tro på det som står där men det är kul att se sitt resultat och det kanske kommer upp någon hund du aldrig tänkt på! Du kanske får något bra tips? Kika, det är kul!