Vilken väst ska man köpa?

Minnie

Trådstartare
Nu ska jag äntligen ta tag i att köpa mig en egen väst så jag slipper låna så fort jag ska ut i terrängen. Har lånat en Racesafe av en kompis o tycker den är riktigt skön. Är lite nyfiken på en väst från Rodney Powell som verkar vara väldigt poppis också. Eller en Dainese kanske? Vad har ni för väst?

Sv: Vilken väst ska man köpa?

Jag har nyss köpt en ny, en Komperdell, som jag är galet nöjd med! SÅ bra passform.

Valde mellan den och Dainese, och provade RaceSafe, men den var inte min typ av väst. Dainese:n var också skön, men jag upplevde den som lite mer otymplig än Komperdellen.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 479
Senast: Squie
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 020
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 122
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar