Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Använder sällan nu mera då jag tycker andra skydd har blivit så bra i passformen nu mera men händer om jag vill göra oss lite fina.
Mot strykningar och slag.
Som ridlindor använder jag elastiska, tycker det är dåligt utbud av elastiska i ridbutiker men hittat riktigt bra i travbutiker.
Paddar har jag alltid och är i neoprene material, tycker dom är mindre klumpiga än andra material och är lätta att klippa till så det blir rätt höjd och längd.
Dom är tunna, senast hittade jag på Börjes annars i butiker som säljer trav utrustning.Var hittar du paddar i neopren? Är det tunna eller tjocka? Vill också kunna klippa till utan att behöva sy. Har ju fjordingar och deras skenben är typ obefintliga i längd men ganska stora i omfång.
Agree!Aldrig synliga paddar nedanför eller ovanför lindningen
Agree!
Varför vill man ha det? Ser ju nästan ovårdat ut och inte är särskilt stilrent heller
Ja det är ju en anledningFör att när man lindar med elastiska lindor får inte lindan ligga an hästens ben, då den kan ge skav eller till och med brännskador.
Några har lång padd nertill istället för att ha boots. Men då får inte hästen trampa på sig så mycket för då blir det verkligen bara trasor kvar.Agree!
Varför vill man ha det? Ser ju nästan ovårdat ut och inte är särskilt stilrent heller