Vilken stofamilj?

copernica

Trådstartare
Vet det var mycket snack om stofamiljer innan servern hackades tidigare i sommar. Så jag har en liten fråga till er som värkligen kan stofamiljerna, och kan ge lite uppgufter.

Det jag undrar, är om mitt sto tillhör någon särskilt familj. Och om hon gör det, vill jag gärna veta vilken, och 'vad' den här familjen är :)

Stamen kan ses här:
http://www.allbreedpedigree.com/gato+de+la+ninja

Sv: Vilken stofamilj?

Hon tillhör engelska fullblodsfamiljen nummer 8, vilket gör att hon är släkt med bland annat Butterfly Flip.

Sv: Vilken stofamilj?

Tack :) Men finns det något ställe där man kan hitta mer uppgifter om denna familjen?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 149
Senast: kma
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 465
Senast: Motacilla
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är... 2
Svar
27
· Visningar
6 011
Senast: Cocos
·
Relationer Anonymt konto, om du listar ut vem jag är får du gärna hålla det för dig själv. Tack :) Jag och sambon har varit tillsammans i nästan... 2
Svar
29
· Visningar
5 127
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka