Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja under måste den ligga!Jag har min på hästens manfria sida om hästen har lång man. Annars bryr jag mig inte så mycket. Men jag har alltid änden under den sträckta tygeln.
Går det?? Måste prova. Känns som om att det ska bli mer instabilt om man behöver ta ett ledande tygeltag eller nått? Samt en väldigt kort snutt på båda sidor.Jag har spännet på mitten Hatar när det blir en ögla på ena sidan, känns som att den andra sidan sitter fast då.
De lät bökigt, men jag antar att det går i farten.Jag har tygeländarna på motsatt sida från spöt, så när jag byter spösida flyttar jag automatiskt även tygeln.
Går det?? Måste prova. Känns som om att det ska bli mer instabilt om man behöver ta ett ledande tygeltag eller nått? Samt en väldigt kort snutt på båda sidor.
Jag har tygeländarna på motsatt sida från spöt, så när jag byter spösida flyttar jag automatiskt även tygeln.
Menar att det inte blir någon direkt "tyngd" som naturligt håller ned tygen om man halverar mängden och har på var sida. Tanken har aldrig slagit mig att testa så jag har ingen aning! Det beror förstås på hur lång tygelända man får kvar när man kortat den också.Instabilt..? Jag har inte min stabilitet i tyglarna?
Jag har min på hästens manfria sida om hästen har lång man. Annars bryr jag mig inte så mycket. Men jag har alltid änden under den sträckta tygeln.
Är det någon som har den utanpå tygeln? Klart man ska ha den på insidan annars kan man ju inte göra ledande tygeltagTygeländen ligger närmast hästens hals.