Vilken sadel är det?

Chili

Trådstartare
Jag funderar på att sälja min gamla ponnysadel men skulle vara en fördel att veta modellen. Det är en Zaldi, har passat på shettis och b-ponny. Den är brun helt i läder (ingen mocka eller så).
På ett fastsatt märke vid fästet för stiglädren står det Casablanka. Är detta modellen?

Skulle även vara intressant att veta om det är något vidare värde på den, köpte den beg. för 12 ( :o ) år sedan, har inte använts på 4-5 år. Är dock i ovanligt bra skicka, inte trasig, bara sliten. Någon som har en idé?
Tack på förhand!

Liknande trådar

Utrustning Är i sadelköpartagen och har hittat en sadel jag är intersserad av. Hästen har fått modellen utprovad till sig. Sadeln som jag ev ska...
Svar
5
· Visningar
868
Senast: caballus
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara... 2 3
Svar
52
· Visningar
15 056
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hallå i stugan Jag får hem min första häst om ca en månad och håller på och kollar på utrustning. Det som känns viktigast är då...
Svar
0
· Visningar
623
Senast: Ace
·
Utrustning Kortar ner historien lite, vill mest se om någon hamnat i liknande situation och hur det löst sig. Jag hade ute en sadel på annons...
Svar
10
· Visningar
2 360
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka