Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vad heter rasen som har så stora tassar?
Min mormor hade en sån liten hittekattunge hemma hos sig idag och den var så underbart söt Gimme gimme Såg väl ut som en bondkatt i övrigt.
Såg ut som den hade en extra tå - är det så?
Finns ingen ras som har det. Man vill gärna ha det på PixieBob, men en sån är det knappast. Man kallar dom ibland Skeppskatter, men det är ingen egen ras utan bara nått man kallar katter med en extra tå, s.k. polydaktyli. Man trodde dom bringade extra lycka på skeppen förr i tiden, därav Skeppskatt.
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.