Vilken modell?

Quinny07

Trådstartare
Någon som vet vilken Henri de rivel modell denna är?

32491036.jpg


Hittar inget om det på själva sadeln. Står bara "Sellier henri de rivel france". På sadelstroppskyddet.

Köpte den begagnad, därför vet jag ej modell. Bara tum & bomvidd.
 
Sv: Vilken modell?

Är du helt säker? :) Tack för ditt svar! Den är superskön att rida i! Men börjar tyvärr bli för trång för min häst så försöker hitta en likadan fast med vidare bom! Men svårt att hitta rätt om man inte vet modell.. ;)
 
Sv: Vilken modell?

Följdfråga ang Hdr: Någon som vet hur hoppsadeln fletcher är i bommen jämfört med lutetia? Är fletcher mer svängd än Lutetia? Hur är dressyrsadeln anthenor i bommen?
 

Liknande trådar

Utrustning Hej, Har provat en sadel från Lippo på min häst och försöker nu komma fram till vilken modell det faktiskt är. Någon som vet var på...
Svar
2
· Visningar
622
Utrustning Har kollat på en pessoa sadel 16 tum, sitter bra på hästen och sätet är bra för mig men stropparna är för korta och eh gjord på 130 är...
Svar
8
· Visningar
874
Senast: Sorgsen
·
Utrustning Rambo summer series har en tillhörande liner på 100gram till. Fungerar den linern bara just till om man skulle ha självaste täcket...
Svar
3
· Visningar
504
Senast: Fiorano
·
Utrustning Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena...
Svar
2
· Visningar
585
Senast: pajaztar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Muddypaws 24/25
  • E-coli hund
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp