Vilken läsplatta?

Klara

Trådstartare
Jag funderar på att köpa mig en läsplatta, men vilken ska man satsa på? Vad har ni? Vad är bra, vad är dåligt?

Både jag och min syster har valt Kindle Paperwhite (versionen från 2015) då vi båda läser framförallt på engelska. Min syster kom fram till att de böckerna hon var intresserad av var rejält mycket dyrare på de svenska sidorna, och för min del kan man på svenska sidor inte köpa finns en stor del av böckerna jag läser. Jag har haft min Paperwhite i tre år nu och är fortfarande jättenöjd, min syster har haft sin i några veckor.

Jag har också en Kindle Paperwhite sedan flera år, oerhört nöjd. Funkar också fint att lägga in alla slags svenska böcker, från biblioteksböcker till sådana köpta på adlibris, genom programmet Calibre.

Liknande trådar

IT & mobiler Mitt bibliotek har gått över till libby och jag fattar verkligen inte var jag ska trycka eller göra inställningar för att kunna ladda...
Svar
0
· Visningar
159
IT & mobiler Har en pocketbook touch HD 3 och ska byta läsplatta då den börjar bli svår att ladda och knappen som man sätter på den med behöver...
Svar
0
· Visningar
344
IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
387
Senast: Anna-Bella
·
Fritid Jag har ett helt rum fyllt av böcker. Jag inser krasst att de flesta läser jag bara en gång. Efter att dessutom ha gjort några långa... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 282
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka