vilken kombo skulle ni vilja ha?

YES_quarterhorse

Trådstartare
Ja som frågan lyder, jag tycker att det vore skoj om alla skrev vilken kombination som de tycker vore roligt eller intressant att testa. Hur tror ni fölet skulle bli. vem skulle ni vilja ha som pappa på erat föl och vilken morfar, och varför just dem? Tänk inte på pengar utan låt fantasin bestämma? lite roligt att se hur andra tänker ? :)

Sv: vilken kombo skulle ni vilja ha?

När jag vinner på Triss, då ska jag betäcka mitt svarta hannoveranarsto med Totilas. Morfar skulle då bli Rascalino, så det skulle bli en svart skönhet med svävande gång. :D Inom rimliga summor, så skulle jag välja De Niro. Har haft en extremt trevlig häst som var efter honom och de andra avkommor som jag har sett har också varit väldigt fina och trevliga individer.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 508
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 283
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
15
· Visningar
1 640
Senast: Imperiet
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 693
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30