Vilken hoppsadel har ni?

Sv: Vilken hoppsadel har ni?

heeej.. Pessoa Amo har jag som sadel sen har jag resten av utrustning med i pessoa.

hej.. jag har en Pessoa Amo.. Helt underbar.. å sen har jag allt annat i pessoa utrutsting.. ni borde pröva pessoa longeringsset.. Perfekt för hästen:love: PESSOA FAN=)

En Pessoa och en Cliff Barnsby
Super båda två :)

jag rider i en Stübben Siegfried (stavning?) hopp

jag har en passier PSL hopp till min d-ponny:love:
8990401.jpg

och till den andra (som jag inte ägr, men rider) en county 91:a

Måste bara fråga alla prestige kännare.. har ju en versaille med +2cm framskärning till mina lååånga ben.. men... nu har det börjat kännas som med förra sadeln:cry: Knäna åker utanför, och jag skuts upp ur sadeln!!:( Finns det med +4cm framskärning? Eller ska jag ha större kåpa? Man kanske kan hitta nån med en mer framskuren versaille som vill byta?
Usch..vill ju inte behöva sälja min nyinköpta superskäna sadel som ligger underbart på hästen, som f.ö är väldigt svår att hitta sadel till=/
tips någon?:bow: förlåt för tråd stöld!!<3

Jag har en Butet och en Equipe till mina två hästar :love:

Har en kieffer till nordisen, Helt underbar! :) Den har stora klossar fram och bak. Vilket är bra med tanke på att hästen är vääldans tokig ;P
Hästen som jag rider (men inte äger) har en pessoa legacy. Vilket är en uuuunderbar sadel, ska köpa en sån när jag har lite pengar ;)

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
432
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under söndagen var det final i Folksam SM i hoppning för ponny och children där landets unga hoppelit gjorde upp om medaljerna.
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vegansk efterrätt?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur