Vilken hoppsadel har ni?

Sv: Vilken hoppsadel har ni?

Jag har tre hoppsadlar (alla flatback) och jag :love: dem alla!! :p

Equipe Freeland
equipefreeland.jpg

Bates Momentum
DSC08051.jpg

Gamla trotjänaren Albion Legend Comfort som ska färgas svart!
DSC08064.jpg

jag har olika på olika hästar! ;D

Häst 1, Varmblod:
Prestige Versaille :d

Häst 2, Holsteiner:
Prestige Michel Robert :love:

Häst 3, KWPN (med hög manke):
Kieffer Donau :bow:

Min favvo är Donau! Den är bara hur skön som hälst! :)

Ja har oxå en Devoucoux Biarritz,:banana: and I löööve it...:p

Jag har en Jacson Santa cruz Jean luc! Super skönt tycker jag! :)

har en prestige versallies :love:

Vi har likadana! Köpte en prestige versailles förra veckan och jag älskar den!:love: Ligger väldigt bra på min pålle och så är den inte dåligt skön att sitta i, passar mig perfekt! :)

Köpte en ny sadel till min foderhäst och behövde en som går att "bygga om" fann min Wintec cair 500...den har luft i bossorna istället för ull som direkt formar sig efter hästen, dessutom kan man byta ut "koppjärnen" för att få en annan vidd på sadeln...Mycket praktiskt då den ligger lika perfekt på min nyköpta häst:love:

kl.

Jag har en brun Paris D.:) Ligger bra och är skön. Inte i klass med butet å co. Men absolut helt ok! :bump:

Jag tycker verkligen den e helt fantastisk :love: Trodde inte jag skulle göra de då den har mycket mindre stöd dåde fram å än va jag är van vid men de har gått kanon även ridit ordentligt markarbete å de oxå funkat kanon!! för mej iaf men de e ju olika för alla!!:angel:

Lottiz

Jag har en Kieffer sadel till min flicka. Vet inte vad den heter riktigt:angel: men väldigt skön att rida i och man får bra stöd, då den har stora klossar fram och bak eller hur man ska förklara det :o

En kieffer någonting beerbaum. Helt underbar att rida i. Ger bra stöd åt skänklarna. Stora Klossar fram och bak. :love:

Har en prestige versaille.. Underbar sadel!:love:

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
432
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under söndagen var det final i Folksam SM i hoppning för ponny och children där landets unga hoppelit gjorde upp om medaljerna.
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2