Vilken hoppsadel har ni?

D

Doremi

Själv har jag en Prestige - Meredith till min D-ponny, den är bara bäst:love: Vilken har ni?

Sv: Vilken hoppsadel har ni?

Prestige Golden star, ganska bra den oxå ;)

Ooohhh skulle inte säga nej till en meredith!!:love:

Men själv har ja en versaille till pållen!:banana: Helt ok!

joo Meredith är bara så bäst :love: Men jag har en Bates till C-ponnyn och det är helt ok!

Jag har en CWD, den är helt klart bäst o skönast!:D

har en prestige versallies :love:

Och en stubben :love: den ligger dock inte i bakvikt längre... å inte i första hand på denna hästen!

Har en Henri Rivel i kalvskinn.
Men ska få en Prestige meredith när jag fyller 18. I februari. Haha låångt kvar.

Ni som har Versailles, vad tycker ni om den? Är lite inne på att skaffa en sån tills jag får Meredithan.

Jag har en svart jacson celine till häst nummer ett och häst nummer två får änsålänge ha en prestige comet II, men den ligger inte 100% bra. Men när jag får hem henne och hon blir med riden så ska jag köpa en Prestige Arrezzo D:love: Så underbart skön sadel.

Prestige black star. Perfekta stöd när man rider vingliga unghästar :p

jag har en Butet till storhästen
och en Pessoa till ponnnyn men använder bara Buteten :) världens skönaste :love:

Valacken har jag just beställt en Equpie Synergy till !
Stoet ska få en Pessoa

Sto 2 rids ej mkt (får se vad det blir)
1 åriga hingsten är för ung :p

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 944
Utrustning Har ridit i stallägarens gamla County connection senaste halvåret. Den ligger bra och både jag och hästen trivs. Har letat sen dess...
Svar
2
· Visningar
432
Senast: Kristall10
·
Utrustning Hej Denna ponny har en schleese dressyr sadel som ligger bra, söker efter en liknande hoppsadel men i en betydligt billigare prisklass...
Svar
0
· Visningar
252
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Under söndagen var det final i Folksam SM i hoppning för ponny och children där landets unga hoppelit gjorde upp om medaljerna.
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka