Vilken höjd ligger ni på?

T

theark

Här är det fritt att skriva vilken höjd ni är på! :D SKulle va kul och veta :rofl:
(Ni behöver inte överdriva JÄTTE mycket :angel: )

Sv: Vilken höjd ligger ni på?

Jag kan ju tillägga att jag "bara" ligger på 70-75 cm :angel:

jag har hoppat 1,20m, hur högt har du hoppat?

gallopsan travitsan! :banana:

95 cm med en c-ponny.. Hästen hadde(!) (död) ett rykte om att kasta av ryttaren efter hindret så jag var livrädd.. ^^

På tävling är det 60 cm..

Har hittills nollat 80 cm och ska nu testa 90. Går det bra så ska vi ut på vår (hennes) första lokala tävling och målet för i år är 110.

Ligger på 1 meter, har hoppat 120, men ska lämna tillbaka min häst och förmodligen ta en paus eller sluta, så det blir nog inte högre än så.

Tränar på LD höjd nu med min femåriga D ponny, men vi har inte tävlat än, ska hoppa 50-60 cm clear round i helgen :p målet för året är LB

Med ponnyn:
1.20 oxer och bana 1m var det vi hann med!:)

Nyinköpta hästen:
När jag preovred hoppade vi nog 1.10, och vi har inte hunnit tävla ännu. Men hon har kapaciteten..:D

om ni undrar över Blueberry's inlägg så var det ett snedsteg från min sida..;)
Visste inte att syrran var inloggad och glömde att jag inte loggat in själv:angel:

Varför lämna tillbaka hästen och sluta? :cry:

jag tävlar MSVB (120) med min D-ponny, ska starta MSVA nästa helg :)

theark skrev:
Här är det fritt att skriva vilken höjd ni är på! :D SKulle va kul och veta :rofl:
(Ni behöver inte överdriva JÄTTE mycket :angel: )

det verkar som att du vill veta tävlings mässigt? lr?

Där tävlar jag just nu reg hopp på d-ponny och det e väl från 1 m 110 osv. :) Barnorna är mkt roliga, ska bli spännande om man lyckas kvala upp till 120. :smirk:

Annars träning är det väl som högst 120, brukar aldrig bry mig om höjden tycker inte att det är det som räknas.

Har hittat lite dolda fel som gör att han förmodligen inte kommer kunna gå som tävlingsponny med oss, vem vill söva hästen på helsingborg för en vaccination?:crazy: En del saker de inte berättat:mad:

Sen behöver jag en liten paus, är aldrig ridsugen längre eller så:(

Jag och pållen tävlar 1,10 -1,20..tränar 130, enstaka hinder 140.
Målet är att nångång rida 140...fast dit är det långt :angel:

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 955
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 902
Senast: Derivata
·
Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
702
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 163
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar