Vilken hingst passar?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare -Tingeling-
  • Startdatum Startdatum
Sv: Vilken hingst passar?

Har också hört att han har dålig sperma, men har man inget problemsto kan det vara värt att prova.

Tycker också L' Acteur är fin och verkade riktigt trevlig när jag klappade på honom!

Jag vill också plussa för L'Acteur! Har sett flera mycket fina föl efter honom. Med mycket bra gångarter! Seminerade två ston på stationen i somras och de tog sig på första försöket, men vi kanske hade tur! Det ena stoet hade även en L'acteur unge vid sidan och den blev tillverkad på en seminering!
Jag tror att han fungerar alldeles utmärkt på naturlig betäckning!

Lycka till med ditt val:bump:

krypto skrev:
Jo, men det har väl varit bekymmer med dräktigheten/spermakvalitén?

På Ragazzo? Ja men det var därför dom ställde honom på naturlig betäckning..;)

Nej, jag menade L'acteur, det har väl ryktats om en hel del bekymmer säsongen som var.

krypto skrev:
Nej, jag menade L'acteur, det har väl ryktats om en hel del bekymmer säsongen som var.

Ok,då är jag med,det är väl därför dom ställer honom på naturlig..;)

Liknande trådar

Avel Hej! Min syster har ett sto som jag är lite sugen på att ta föl på men jag har tyvärr inte alls någon koll på vad för hingst som...
Svar
14
· Visningar
3 019
Senast: Biotin
·
Avel Jag går i hingstfunderingar till mitt sto som skall betäckas nu under våren. F. 2003 170cm hög e. Rubiquil (Rubinstein I) u. Inette ue...
Svar
0
· Visningar
1 573
Avel Hej allesammans! Nu är det så att mitt sto börjar närma sig slutet på en tävlingskarriär och starten på ett liv som mamma. Hon kommer...
2
Svar
30
· Visningar
4 205
Senast: theJohanna
·
T
Avel Jag vet att jag är väldigt tidigt ute när jag frågar om detta men jag klarar inte vänta. :p Det är nämligen så att jag skal betäcka...
2
Svar
20
· Visningar
2 732
Senast: Gazque
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar