Vilken Boggie och varför?

springsten

Trådstartare
Är i transport djungeln och kikar..
Mina "krav"
Boggie
Fönster (+om de går att öppna)
Bra ventilation
Max 1440 i totalvikt
Inte äldre än år 2000

Finns så många märken.. :o

Vad har ni? Vad är bra resp dåligt?
Vad skulle ni verkligen inte ha och varför?

Sv: Vilken Boggie och varför?

Hur mycket lastvikt? Om du behöver äkta boggie och inte bara tvåaxlat lär valmöjligheterna minska rätt dramatiskt. Svårt att få tag på begagnat.

Medföljande boggi ger en mjukare gång, Umesläpen levereras med det och Boj har det som tillval. En "stel" boggi gör att du kan köra med punktering på ett däck men ger inte lika mjuk gång även om det är stabilare än enkelaxlat.

Min Pärla :).. BOJ 220 SEH.. Jag Hade också krav med öppningsbart fönster :)

250164_2111395551133_1432976256_32524016_3229501_n.jpg

Detta är en vanlig boggie, den har kombi ramp, dubbla kameror, garderob och sadelkammare..

Det här är iof en 1990 kg vagn, men det finns ju nertypade sådanna här :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 218
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
1 273
Senast: a1agnlju
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 465
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Jag har haft uppehåll från hästeriet en tid men har nu köpt häst igen. Nu är det dags att kika på lämplig hästtransport till oss... 2
Svar
20
· Visningar
3 104
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka