Vilken av bilderna?

Missel

Trådstartare
Jag ska ha en canvastavla av min hund, men jag har jättesvårt o välja bland dessa bilder.
Vilken tycker ni?

Nr 1

Nr 2

Nr 3

Nr 4

Den jag skickar in ska fixas till sen.
Tack för hjälpen;)
/Jennie

Sv: Vilken av bilderna?

Nr. 2 röstar jag på!

De andra kan du ju göra "vanliga" förstoringar av om du vill :idea:

Jag hade nog valt 3 om hunden hade stått bättre med bakbenen. Men sen är jag ju petig också ;)

Nr 3 tycker jag :)

det enda som "stör" mig på den bilden är att h*n står under sig med bakbenen...men i annat fall så skulle man ju kunna beskära den bilden så att det inte blir en helbild (om man nu inte vill ha det), tyckte ljuset och bakgrunden var så fin på den bilden, det framhävde verkligen hunden =)

Jag skulle absolut ha valt nr 2. :bow:
Tycker den är finast, och även med tanke på att du redan har en förstoring på hunden från sidan.
Inte för att man inte kan ha fler, men ändå! :D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 958
Hundträning Hjälper ett ungt par som har en tvåårig fralla, hane. Paret har precis skaffat sitt första barn. För "säkerhets skull" fick inte hunden...
Svar
9
· Visningar
1 560
Senast: Tuggben
·
Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 689
Senast: Sofie.S
·
Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 309

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka