Resereklamen med låten "Let the sun shine" från Hair. För mig är det en sorglig låt, som spelas när huvudpersonen dött i Vietnam. Har enormt svårt att koppla den med solsemester och blir därför irriterad av reklamen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Plantur är det schampot med koffein? Funderat på om det kan funka lika bra med lite kaffesumpJag får utslag av Vagisan fuktkräm och Plantur 39.
Och någon diskmedelsreklam med gubben som säger "klart grabben ska diska". Som om det vore värsta grejen att få diska för hand.
Jag är en bra bit över 40 o är inte orolig.Plantur är det schampot med koffein? Funderat på om det kan funka lika bra med lite kaffesump
Japp. För kvinnor... över 40...Plantur är det schampot med koffein? Funderat på om det kan funka lika bra med lite kaffesump
Apotekettjejen är ju bäst! Sitter klistrad vid tvn varje gångDen där hurtiga apoteksdamen gör att jag inte handlar på det apoteket.
Annars är det mycket man kan göra när reklam sänds, diska, tömma tvättmaskin, sätta på tevatten, gå på toa m.m.
Apotekstjejen gör mig spyfärdig, speciellt magreklamen.Trivago är det absolut värsta som går på tv och får mig att ångra all tid jag spenderat åt att kolla på Fråga Olle när det var en talkshow en gång i tiden.
Dessutom har Martin skitfula byxor på sig.
Apotekettjejen är ju bäst! Sitter klistrad vid tvn varje gång
Jag trodde jag hade rena tänder...
... men min tandläkare säger att det finns plack mellan...
Kan hända att människan säger tandhygienist, men vid det laget har jag bytt kanal för att slippa se när hon pekar på "borsthuvudet"!
Hon är så himla kass!!
Jag blir galen av den där reklamen!
Den ligger högst på min "Irrii-ista"! Sen, som stark tvåa, kommer Jarmo och K-rauta!
Gaaah!
Finns det nå värre reklam på tv nu?!
Jag är fortfarande sur på den av mina svenska kompisar som tyckte det var en bra idé att skicka Snoppen & Snippan-låten till min sambo för några år sedan. Det var i princip den första svenskan sambon lärde sig, och kombinerat med hans tendens att ha låtar på huvudet i år - jag menar verkligen ÅR - har det lett till en del pinsamma stunder när vi varit i Sverige/haft svenskt besök och sambon helt plötsligt börjar sjunga på den...Det värsta är att att jag ofta går runt och sjunger på jingeln av företaget som ger en ”bättre sexliv än grannarna”.
Ja!Radioreklamen för vuxenleksaker......
Radioreklamen för vuxenleksaker......
Jag tycker den är lite rolig, känns verkligen som magen styr ens liv ibland (har kronisk tarmsjukdom).Apotekets reklam om magen Klarar inte av att se den.