Nej gör inte så härMan hatar den ännu lite mer när man börjar tänka på att hon lyckas byta t-shirt mitt i en mening.![]()
Det är ungefär som när jag upptäckte triangeln i "Eternal flame" Nu hör jag bara triangeln.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej gör inte så härMan hatar den ännu lite mer när man börjar tänka på att hon lyckas byta t-shirt mitt i en mening.![]()
Vet inte om den finns längre, men det var någon som innehöll repliken "Diarré kommer ofta olägligt" eller något åt det hållet. Kommer diarré någonsin lägligt undrar jag?
Det har jag aldrig tänkt på men nu kommer jag ju att tänka på det varje gångPå Investigation Discovery slipper man spelreklam.
De har slagit två flugor i en smäll och gör reklam för Lyxfällan på samma gång.Finns en reklam, tror det har med lån att göra. Där en familj i soffan diskuterar vad de ska göra med alla pengar "nu när de dragit ner månadskostnaderna" efter att ha så höga spridda lån av att köpa massa saker. De utbrister att köpa saker och resa.....
Om man har så stora lån, betalar man väl av innan man lånar för ännu en resa.
Advisa, byter kanal när den kommer.Finns en reklam, tror det har med lån att göra. Där en familj i soffan diskuterar vad de ska göra med alla pengar "nu när de dragit ner månadskostnaderna" efter att ha så höga spridda lån av att köpa massa saker. De utbrister att köpa saker och resa.....
Om man har så stora lån, betalar man väl av innan man lånar för ännu en resa.
Varför vänta när det finns en snabblösning. Testa microlax och upplev lättnaden inom 15 minuter. Microlax, så har du fått stopp på förstoppningen (typ så säger dom) och så är det en ung snygg kvinna som springer som en liten skör antilopMikrolaxreklamen.![]()
Har ingen tv utan bara streamingtjänster så ingen reklam. Men radioreklam! Jag blir VANSINNIG på kvinnan som säger ”Smörgåsen smakar bäst i naturen, så ta hand om den.”
Jag vet att jag skrivit om det i Saker vi stör oss på-tråden men jag får panikkänslor av den! Varför ska vi ta hand om smörgåsen?!![]()
![]()
Reklamen handlar om smörgåsar! Hon menar ju förmodligen att vi ska ta hand om naturen, så man kan äta mackan därLäste ditt inlägg flera gånger förut och funderade över vilken reklam det kunde vara och har funderat över vad kvinnan kunde tänkas mena med att ta hand om smörgåsen. Först nu föll polletten ner - reklamen handlade egentligen om naturen gissar jag.
All Bynkreklam är astöntig.Reklamen där pappan lånar pengar av bynk för att köpa dotterns blommor som dom säljer för en klassresa. Blir galen på budskapet, det är varken ok eller rimligt att ta lån för en sån sak
Lite OT.
När jag läser den här tråden är jag så glad att jag nästan inte tittar på TV live längre. Jag har inspelningsbar box och sätter jag allt jag vill se på inspelning och sedan tittar jag när jag känner för det, och spolar förbi all reklam. Jag slipper reklamen, slipper passa tider och så sparar jag tid då de flesta avsnitt i serier egentligen är runt 45 min.
Ursäkta det är faktiskt fyra olika! Tycker du har höga krav härLibresse (?) "Det finns x antal miljarder kvinnor i världen och ingen är den andra lik, därför har vi gjort hela 3 olika bindor!
Fyfan, så jävla trög reklam.