Exakt, blir av med en plåga men får en ny... Varför??Det är den höll på att slänga nått hårt i tv-rutan första gången jag såg den. Den är ju värre än dem dom körde i julas med ungarna som spela. Det var inte lika jävligt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Exakt, blir av med en plåga men får en ny... Varför??Det är den höll på att slänga nått hårt i tv-rutan första gången jag såg den. Den är ju värre än dem dom körde i julas med ungarna som spela. Det var inte lika jävligt
Och varför måste dom köra den i varenda reklampaus? En gång i kvarten alltså.Exakt, blir av med en plåga men får en ny... Varför??
Jag tycker väl att det är rätt okej att handla på ICA, men jag är väldigt glad över att jag inte har någon som försöker spela blockflöjt hemma hos mej!@Vinterbad för man ska komma ihåg reklamen? Det gör man, men handlar på andra butiker, är glad inte har ett ICA nära mig när jag ser reklamen x)
Samma härJag är ganska trött på det kladdiga nyfödda barnet i en annan reklam också. Förlåt så mycket, alla småbarnsföräldrar.
Åh, det är inte bara jag alltså!Jag är ganska trött på det kladdiga nyfödda barnet i en annan reklam också. Förlåt så mycket, alla småbarnsföräldrar.
Åh, det är inte bara jag alltså!
Vad säjer ni om Lendos håriga procent-monster-idioter då? Maken stör sej gränslöst så nu har jag börjat göra det också. Han förstår inte hur någon kan gå med på att ta ett sånt jobb som dom i filmen.
Min hund blir arg när han ser dem....Vad säjer ni om Lendos håriga procent-monster-idioter då? Maken stör sej gränslöst så nu har jag börjat göra det också. Han förstår inte hur någon kan gå med på att ta ett sånt jobb som dom i filmen.
Känner i och för sig en kille som kallas för BellaKanske inte är just sämst, men kliar lite i mig när ser First Vets reklam. Tycker Bella är lite udda namn på en valack
Känner i och för sig en kille som kallas för Bella
Det brister i den sociala kompetensen men de är duktiga på att städa.Jag avskyr den där ett par är bjudna på middag och hafs slafsar i sig med äckliga ljud för att dom vill åka hem till sina hemelektronik