Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Proffs: Fredrik Johansson
Lärling: Jorum Garder och Sarah Jacson
Amatör: Måste ju nämna mig själv, Lotta Lundqvist (fast man tyvärr inte fått visa det !
Sarah Ann Jackson träffade jag på första gången förra veckan, en MKT trevlig människa! Hon red Nariaat åt mig eftersom jag hade gjort illa ena handen, hon blev förälskad direkt .
Jag gillar Sarah starkt, och hon är duktig.
Kropp & Själ Det är en tolkningsfråga. Från 6.30 till 18.30 jobbade jag och hade således väldigt många i närheten, både personal och intagna :p (Även...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.